Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011 PARK Hotel Athens

Ανάλυση θεματολογίας

Financial Communication: It's a new kind of story

Στην παρούσα οικονομική συγκυρία, ο ρόλος του αποτελεσματικού financial communication είναι περισσότερο σημαντικός από ποτέ. Η ανάπτυξη αλλά και επιβίωση των επιχειρήσεων εξαρτώνται κατά πολύ από τις σχέσεις τους με την επενδυτική κοινότητα, σε μια εποχή υπερπληθώρας πληροφοριών, φημών και καχυποψίας.

Στην τιτάνια προσπάθεια τους για αξιοποίηση των περιορισμένων ευκαιριών ανάπτυξης, οι επιχειρήσεις οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές σε θέματα διαφάνειας και εν γένει του τρόπου επικοινωνίας των οικονομικών δεδομένων τους. Παράλληλα, νέες τάσεις υπογραμμίζουν μια διαφορετική προσέγγιση στην «αφήγηση» της οικονομικής ιστορίας της επιχείρησης, με πολύτιμα οφέλη για τον οργανισμό. Ενδεικτικά, η θεματολογία κινείται στους παρακάτω άξονες:

  • Proactive financial communication
  • Financial Communication within a confusing regulatory environment
  • Financial Communication: The role of story telling

Corporate Lobbying: Ένας «άγνωστος» σύμμαχος

Η ρευστή ελληνική πραγματικότητα, σε συνδυασμό με τις διεθνείς εξελίξεις, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα περίπλοκο περιβάλλον σήμερα για την επιχειρηματικότητα. Ποιός είναι ο ρόλος των Corporate Affairs σε αυτό το πλαίσιο; Πώς μπορούν να συνεισφέρουν σε αυτό που αποκαλείται Corporate Lobbying, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο; Υπάρχει τελικά η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις να επηρεάσουν τον διάλογο που διαμορφώνει το πλαίσιο της δραστηριότητάς τους; Ενδεικτικά, η θεματολογία κινείται στους παρακάτω άξονες:

  • Corporate and Government relations in the era of IMF
  • EU Policies for Corporate Lobbying

Internal Communication σε στρατηγικό ρόλο

Η οικονομική κρίση παρουσιάζει νέες προκλήσεις για τους υπεύθυνους εσωτερικής επικοινωνίας των εταιρειών. Ο τρόπος με τον οποίο θα επικοινωνηθούν εσωτερικά οι αλλαγές που συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν, μπορεί να είναι καθοριστικός για τη διατήρηση της ομαλής λειτουργίας της εταιρείας. Η εσωτερική επικοινωνία αποκτά κατά συνέπεια περισσότερο στρατηγικό ρόλο. Ενδεικτικά, η θεματολογία κινείται στους παρακάτω άξονες:

  • New trends & tools for Internal Communication
  • The role of corporate affairs in managing internal audiences
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
MANAGER
MANAGER
  • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ONLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team